Поліграфія

Компанія Ексклюзив Захід пропонує друк намтупної продукції:

  • Буклети
  • Бланки
  • Візитики
  • Флаєри
  • Конверти
  • Плакати

Бланки - швидко розвиваються у діловому суспільстві, давно стали невід'ємною частиною компанії, важливим елементом корпоративної етики, невід'ємною частиною фірмового стилю. Фірмові бланки, в основному, використовуються для ділового листування, для комерційних пропозицій, для бухгалтерських документів, а так само для внутрішньої документації. Стандартний розмір бланків це формат А4 (210х297 мм). Рекомендується виготовляти фірмові бланки у відповідності з корпоративним стилем компанії, але можливий і індивідуальний дизайн. Так само, крім, логотипу радимо обов'язково вказувати реквізити компанії, які дозволять зв'язатися з представниками компанії, дізнатися місцерозташування підприємства та іншу інформацію

 

На яких видах паперу можна надрукувати фірмові бланки?

Друк фірмових бланків можна здійснювати на декількох видах паперу: офсетному, крейдованому глянцевому або матовому, а також на ексклюзивних дизайнерських паперах. Є ще різновид виготовлення бланків на самокопірі.

 

Візитка - невід'ємна частина іміджу людини і корпоративного стилю компанії. Візитки представляють Вас і вашу компанію, і повинні бути запам'ятаючими.Для друку візиток зазвичай використовується папір щільністю від 250 до 350 г / кв.м. або пластик, зображення яке наносять на мелований або дизайнерський папір. Стандартний розмір візитки - 9х5 cм.

 

Буклет - це поліграфічна продукція, віддрукована на одному аркуші, сфальцьована зазвичай в декілька паралельних згинів, без шиття. Буклет є одним з самих використовуваних видів рекламної поліграфії.

Більшість рекламних буклетів включають: візуальний ряд, інформаційний блок, який описує продукцію, контактну інформацію. Професійно складений буклет несе в собі приховане послання до споживача.

При створенні буклету важливо пам'ятати про презентабельність дизайну — красиве художнє оздоблення, сучасні й оригінальні матеріали напевно привернуть увагу споживача. Використання в дизайні елементів фірмового стилю виділить буклет серед поліграфічної продукції конкурентів. Для розробки буклета необхідні: логотип, контактна інформація, графічні матеріали (слайди, фото, кліпарти), текстова інформація.

Буклет повинен містити якомога більше необхідної інформації про товар (послуги). Інформація має бути викладена лаконічно і в доступній формі. Ілюстрації й таблиці повинні органічно доповнювати текст. Правильно складений буклет містить відповіді на основні питання, які можуть виникнути у вашого потенційного клієнта.

 

Буклет — методи фальцювання(згин)

 

  • фальцювання гармошкою (кожен подальший згин направлений в бік, протилежний попередньому);
  • фальцювання серветкою (згини направлені в один бік, використовується для рекламних листків, проспектів, путівників).

 

Буклет — види:

 

  • формат А4 - з двома фальцами (згини);
  • формат А3 - з одним фальцем;
  • формат А4 - багатосторінковий буклет.

Це загальноприйняті види, але можливі різні варіації. Все залежить від бажань і фантазії замовника. Також можна виготовляти буклети з вирубкою, кашируванням, ламінуванням, повним або вибірковим УФ-лакуванням, тисненням, конгревом або покриттям офсетним лаком

 

Календарики - в більшості випадків використовуються в якості реклами замість рекламних листівок. Красиво оформлений календар може довго зберігатися у свого власника для використання в повсякденному житті і нагадувати йому про рекламований товар. Ми пропонуємо друк календариків формату: 70х100мм.

 

Конверти - важлива складова ділової і корпоративної культури будь-якої компанії, як великий, так і маленькою. Вони виконують дві важливі функції: представницьку і інформаційну. Це, свого роду, Ваша візитна картка. Взявши в руки конверт, можна багато що сказати про саму компанію.

  • С5 - 229х162 мм (для документів А5 формату)
  • Е65 - 220х110 мм (класичний євро конверт)
  • С4 - 324х229 мм (для документів формату А4)

Конверти - важлива складова ділової і корпоративної культури будь-якої компанії, як великий, так і маленькою. Вони виконують дві важливі функції: представницьку і інформаційну. Це, свого роду, Ваша візитна картка. Взявши в руки конверт, можна багато що сказати про саму компанію. Конверти з логотипом дозволяють Вашої кореспонденції виділитися серед інших листів, дотримуючись корпоративного іміджу компанії.

 

Плакат – листове поліграфічне видання, що використовується в рекламних, агітаційних, інформаційних або навчальних цілях,
з яскравою графікою або художньою фотографією і, як правило, з коротким текстом. Використовуються для оформлення інтер`єрів офісів, вітрин магазинів та виставкових стендів. Афіша – різновид плаката, неодмінний рекламний атрибут будь-якого концерту, вистави, кінофільму тощо. Формат плакатів – А3 і більше. Для друку плакатів використовується офсетний або крейдований матовий чи глянцевий папір щільністю від 90 до 200 г/м2.

 

Флаєри - це один з найбільш оперативних способів масової реклами, за допомогою яких відбувається інформування споживачів про різні заходи, розпродажі, вечірках, знижки, бонуси, акцях і т.д.

При виготовленні флаєрів (листівок) використовують в основному малювання та офсетний папір невеликої щільності (80-150 г/м2), Друк листівок здійснюється цифровим або офсетним способом.

Друк флаєрів (листівок) відбувається досить оперативно як цифровим, так і офсетним способом. Різниця лише в тиражах. Найпоширеніший вид друку листівок - офсетний друк. Вона використовується, коли необхідно виготовити тираж листівок від 1000 шт однакового макета.

В основному флаєри виготовляють наступних форматів:

  • А6 - 105 х 148 мм.
  • А5 - 148 х 210 мм.
  • 1/3 - А4 - 100 х 210 мм.

Зазвичай флаєри віддруковані з обох сторін, але зустрічаються і односторонні. Для особливих цілей іноді до матеріалу, з якого виготовлений флаєр, застосовують мінімальну післядрукарську обробку (різання, фальцювання, біговка).

 
Зовнішня реклама
9.4 из 10 базирується на 2112відгуках наших клієнтів/dd>
Зовнішня пеклама та поліграфія